macroPARTNER 2020

macro oprogramowanie, maksymalna efektywność i BEZPIECZEŃSTWO

„macroPARTNER” został stworzony z myślą o każdym przedsiębiorstwie w Polsce. Służy na efektywnym wdrożeniu najnowszych rozwiązań informatycznych, w celu zwiększenia optymalizacji i efektywności powierzonych zadań.

Pakiet przeznaczony jest dla każdego działu w Państwa przedsiębiorstwie tj. przede wszystkim dla każdego właściciela firmy, dział księgowości, dział kadr, dział handlowy, dział logistyki, dział marketingu i PR, magazyn, dział prawny. Państwo jako odpowiedzialni przedsiębiorcy znakomicie zdają sobie sprawę, że bez profesjonalnych narzędzi, Państwa produkty oraz świadczone usługi nie będą na odpowiednim poziomie, że bez odpowiednich narzędzi pracownicy nie będą mogli dać Państwa firmie w sposób efektywny i odpowiedzialny, kompetencji jakich się od nich wymaga.  My mamy dla Państwa te narzędzie i to sprawdzone przez ponad 500 tyś klientów.

Co znajdziemy na w pakiecie macroPARTNER:

  • Bazę ponad 6000 aktywnych dokumentów z zakresu m.in. kontaktów z urzędami (PIT,NIP,VAT,CIT, PCC, urząd miasta, ZUS, PIP, GUS, GIIF) pełen zakres dokumentacji niezbędnej w kadrach i księgowości, dział marketingu, Public Relation i Social Media (poczta, email, sms, fan page Facebook i inne), OPTIMAL 2019 (rozwiązania z zakresu optymalizacji przedsiębiorstw względem opodatkowania dochodowego, VAT-u, zatrudniania, rejestracji i połączeń spółek, ZUS i inne), Przedsiębiorca 2019 ( szkolenia BHP, instrukcje PPOŻ,  sprawozdawczość finansowa, metody rekrutacyjne, kadry i płace, dział handlowy, sekretariat, finanse firmowe, najem, dzierżawa i wiele innych), działy specjalistyczne dla branż z zakresu transportu, budowlane (dzienniki, informacje, umowy, BHP, wykazy norm…), sądowe, unia europejska, HACCP (restauracje, bary, catering), służba zdrowia, zakłady usługowe(fryzjerzy, kosmetyczki, SPA) i wiele więcej. Nasza baza zapewnia pełną profesjonalną dokumentację w każdej branży.
  • Pełny program finansowo-księgowy (wszystkie warianty: mały podatnik, KPiR, ryczałt, pełna księgowość) z modułem kadrowo-płacowym, modułem do obsługi spedycji i logistyki, moduł ewidencji floty. Program posiada dostosowane wszystkie wymagane definicje JPK Jednolity Plik Kontrolny.
  • Wbudowany program RODO 2019 – pełny pakiet wdrożeniowy polityki bezpieczeństwa i obiegu dokumentów zgodnie z unijnymi wymaganiami. Dodatkowo multimedialne szkolenie.
  • Program do faktur: FAKTURY JPK 2019
  • Program do rozliczeń delegacji służbowych w kraju i zagranicą: DELEGACJE 2019
  • Program do rozliczeń OBOWIĄZKOWYCH opłat środowiskowych: EKOFIRMA 2019
  • Pakiet biurowy Open Office (programy tj. edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, prezentacje)
  • Niezbędnik Szefa – moduł przeznaczony do sprawnego zarządzania i ewidencjonowania pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwie. Informacje zawarte w module to m.in.: okres zatrudnia danego pracownika, ilość należnego i wybranego urlopu wypoczynkowego, pełna ewidencja spóźnień i zwolnień, ewidencja wykorzystanych zwolnień L4, upomnienia i naganny.
  • Akta Osobowe – pełne akta osobowe zatrudnionych oraz zwolnionych pracowników w formie elektronicznej. Zapewnia w 100% bezpieczeństwo przechowywanych danych oraz oszczędza ogrom miejsca w biurze.
  • Sekretariat – moduł przeznaczonych dla osób zarządzających bezpośrednio sekretariatem lub pierwszym kontaktem z klientem.
  • Dostęp do Sejmowej Bazy Ustaw i Rozporządzeń – wszystkie uchwalone ustawy oraz rozporządzenia.
  • API z modułami tłumacza językowego (wszystkie języki świata) oraz map świata
  • Na osobnej płycie z licencją komercyjną program antywirusowy (nie limitowana ilość stanowisk komputerowych w danym przedsiębiorstwie)

Dodatkowo znajdziemy oprogramowanie specjalistyczne tj. AGRONOM PLUS (zarządzanie produkcją roślinną, zwierzęcą oraz dowolnymi zasiewami, niezależnie od posiadanego areału), HOTEL (program do zarządzania kwaterami prywatnymi, schroniskiem ,hostelem, hotelem…), Kalkulacje Budowlane 2019, FIDES (oprogramowanie do zarządzania parafią), Przetargi Budowlane (program z dostępem do przetargów z RP i UE, oraz możliwość skorzystania z ofert firm które wygrały przetarg i poszukują podwykonawców z RP i UE)

Wymagania: Windows 10/8/7/XP, drukarka

Koszt pakietu wynosi 999,00 zł brutto z licencją na 4 stanowiska komputerowe + dedykowany VOUCHER