ASYSTENT 2020 - fotowoltaika

Oprogramowanie Asystent Fotowoltaiczny 2020 powstał na zlecenie oraz zapotrzebowanie branży zielonej energii

 

Oprogramowanie Asystent Fotowoltaiczny 2020 powstał na zlecenie oraz zapotrzebowanie branży zielonej energii z zakresu :

  • fotowoltaika
  • wodno-kanalizacyjnej,
  • hydraulicznej,
  • grzewczej,
  • wentylacyjnej,
  • klimatyzacyjnej,
  • chłodniczej

Asystent Fotowoltaiczny 2020 posiada w swojej bazie skondensowane oraz niezbędne informacje dla prawidłowej oraz profesjonalnej pracy Państwa przedsiębiorstwa. Program powstał przy współpracy z naszymi klientami z branży instalacyjnej, dzięki czemu zawartość jest zweryfikowana pod kątem przygotowania, przejrzystości oraz wiedzy merytorycznej. Oprogramowanie zostało również dodatkowo rozbudowane o niezbędne narzędzia na czas pandemii COVID-19 oraz na czas po pandemii.

               Asystent Fotowoltaiczny 2020 został wyposażony w bardzo intuicyjny oraz przejrzysty interfejs , dzięki czemu praca z programem nie stanowi żadnego problemu, a wyszukanie odpowiednich informacji został skrócony do minimum.

W programie zostały umieszczony działy:

Co znajdziemy na w pakiecie:

  • Dokumenty fotowoltaika – instrukcje falowników, instrukcje modułów fotowoltaicznych, karty falowników inwerterów, karty modułów fotowoltaicznych, karty systemów fotowoltaicznych, NC RFG deklaracje producentów
  • Dokumenty Instalacyjne - znajdziemy tutaj dokumentację ze wzorami m.in. wszelkiego rodzaju protokoły, zgłoszenia (rozpoczęcia, zakończenia, do UM itp.), badania odbiorcze, badania kontrolne, warunki techniczne, instrukcje obsługi, zgłoszenia, umowy, dokumentacja techniczna, instrukcje BHP i PPOŻ… ponad 1500 branżowych dokumentów. Niniejszy dział wyczerpuje w 100% zapotrzebowanie na dokumentację związaną ze specyfiką branżową. Dokumenty rozbudowane o dokumenty sanitarne i epidemiologiczne.
  • Kalkulacje i wyceny budowlane – program  z wbudowanym katalogiem RMS (roboty, maszyny, sprzęt) do tworzenia szybkich wycen dla klienta indywidualnego lub przedsiębiorstw.
  • Bazę ponad 6000 aktywnych dokumentów z zakresu m.in. kontaktów z urzędami (PIT,NIP,VAT,CIT, PCC, urząd miasta, ZUS, PIP, GUS, GIIF) pełen zakres dokumentacji niezbędnej w kadrach i księgowości, dział marketingu, Public Relation i Social Media (poczta, email, sms, fan page Facebook i inne), OPTIMAL 2020 (rozwiązania z zakresu optymalizacji przedsiębiorstw względem opodatkowania dochodowego, VAT-u, zatrudniania, rejestracji i połączeń spółek, ZUS i inne), Przedsiębiorca 2020 ( szkolenia BHP, instrukcje PPOŻ,  sprawozdawczość finansowa, metody rekrutacyjne, kadry i płace, dział handlowy, sekretariat, finanse firmowe, najem, dzierżawa i wiele innych), działy specjalistyczne dla branż z zakresu transportu, budowlane (dzienniki, informacje, umowy, BHP, wykazy norm…), sądowe, unia europejska, służba zdrowia i wiele więcej.
  • Pełny program finansowo-księgowy  (wszystkie warianty: mały podatnik, KPiR, ryczałt, pełna księgowość) z modułem kadrowo-płacowym, modułem do obsługi spedycji i logistyki, moduł ewidencji floty. Program posiada dostosowane wszystkie wymagane definicje JPK Jednolity Plik Kontrolny, również wymagany od 1 lipca JPK_FA – rejestr wystawionych faktur
  • Wbudowany program RODO 2020 – pełny pakiet wdrożeniowy polityki bezpieczeństwa i obiegu dokumentów zgodnie z unijnymi wymaganiami. Dodatkowo multimedialne szkolenie.
  • Program do faktur: FAKTURY JPK 2020
  • Program do rozliczeń OBOWIĄZKOWYCH opłat środowiskowych: EKOFIRMA 2020
  • Niezbędnik Szefa – moduł przeznaczony do sprawnego zarządzania i ewidencjonowania pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwie. Informacje zawarte w module to m.in.: okres zatrudnia danego pracownika, ilość należnego i wybranego urlopu wypoczynkowego, pełna ewidencja spóźnień i zwolnień, ewidencja wykorzystanych zwolnień L4, upomnienia i naganny.
  • Akta Osobowe – pełne akta osobowe zatrudnionych oraz zwolnionych pracowników w formie elektronicznej. Zapewnia w 100% bezpieczeństwo przechowywanych danych oraz oszczędza ogrom miejsca w biurze.
  • Sekretariat – moduł przeznaczonych dla osób zarządzających bezpośrednio sekretariatem lub pierwszym kontaktem z klientem.
  • Dostęp do Sejmowej Bazy Ustaw i Rozporządzeń – wszystkie uchwalone ustawy oraz rozporządzenia.
  • API z modułami tłumacza językowego (wszystkie języki świata) oraz map świata
  • Na osobnej płycie z licencją komercyjną program antywirusowy (nie limitowana ilość stanowisk komputerowych w danym przedsiębiorstwie)

 

Wymagania: Windows 10/8/7/XP

Koszt pakietu wynosi 999,00 zł brutto z licencją na 4 stanowiska komputerowe