NIEZBĘDNIK GEODETY

Oprogramowanie BUDMAX - Niezbędnik Geodety powstał na zlecenie oraz zapotrzebowanie branży geodezyjnej.

Oprogramowanie BUDMAX - Niezbędnik Geodety powstał na zlecenie oraz zapotrzebowanie branży geodezyjnej. BUDMAX - Niezbędnik Geodety posiada w swojej bazie skondensowane oraz niezbędne informacje dla prawidłowej oraz profesjonalnej pracy Państwa przedsiębiorstwa. Program powstał przy współpracy z naszymi klientami z branży geodezyjnej, dzięki czemu zawartość jest zweryfikowana pod kątem przygotowania, przejrzystości oraz wiedzy merytorycznej.

               BUDMAX - Niezbędnik Geodety został wyposażony w bardzo intuicyjny oraz przejrzysty interfejs , dzięki czemu praca z programem nie stanowi żadnego problemu, a wyszukanie odpowiednich informacji został skrócony do minimum.

W programie zostały umieszczony działy:

Co znajdziemy na w pakiecie:

  • Program Q GIS - umożliwia zarządzanie danymi geograficznymi, tworzenie własnych danych, zastosowanie danych GPS, wykonywanie analiz przestrzennych oraz tworzenie map.
  • Dokumenty - znajdziemy tutaj dokumentację ze wzorami m.in.

- dziennik niwelacji( przekrojów, reperów) , dziennik pomiarów( dł.boków,kątów), dziennik tachimetrii

- karta rejestracyjna mapy, mapa do celów projektowych, protokół graniczny, operat pomiarowy

- zgłoszenie prac geodezyjnych, zgłoszenie zmian danych ewidencyjnych gruntów i budynków

- instrukcje i wytyczne techniczne ( G-1, G-2, G-3, G-4, G-5, G-7, K-1, O-1, O-2, O-3, O-4)

- standardy techniczne dotyczące geodezji

  • Moduł geodeta - moduł przeznaczony do gromadzenia wszelkich informacji dot. klientów wraz z mapami, opisami oraz uwagami.
  • Kalkulacje i wyceny budowlane – program  z wbudowanym katalogiem RMS (roboty, maszyny, sprzęt) do tworzenia szybkich wycen dla klienta indywidualnego lub przedsiębiorstw.
  • Bazę ponad 6000 aktywnych dokumentów z zakresu m.in. kontaktów z urzędami (PIT,NIP,VAT,CIT, PCC, urząd miasta, ZUS, PIP, GUS, GIIF) pełen zakres dokumentacji niezbędnej w kadrach i księgowości, dział marketingu, Public Relation i Social Media (poczta, email, sms, fan page Facebook i inne), OPTIMAL 2019 (rozwiązania z zakresu optymalizacji przedsiębiorstw względem opodatkowania dochodowego, VAT-u, zatrudniania, rejestracji i połączeń spółek, ZUS i inne), Przedsiębiorca 2019 ( szkolenia BHP, instrukcje PPOŻ,  sprawozdawczość finansowa, metody rekrutacyjne, kadry i płace, dział handlowy, sekretariat, finanse firmowe, najem, dzierżawa i wiele innych), działy specjalistyczne dla branż z zakresu transportu, budowlane (dzienniki, informacje, umowy, BHP, wykazy norm…), sądowe, unia europejska, służba zdrowia i wiele więcej.
  • Pełny program finansowo-księgowy  (wszystkie warianty: mały podatnik, KPiR, ryczałt, pełna księgowość) z modułem kadrowo-płacowym, modułem do obsługi spedycji i logistyki, moduł ewidencji floty. Program posiada dostosowane wszystkie wymagane definicje JPK Jednolity Plik Kontrolny, również wymagany od 1 lipca JPK_FA – rejestr wystawionych faktur
  • Wbudowany program RODO 2019 – pełny pakiet wdrożeniowy polityki bezpieczeństwa i obiegu dokumentów zgodnie z unijnymi wymaganiami. Dodatkowo multimedialne szkolenie.
  • Program do faktur: FAKTURY JPK 2019
  • Program do rozliczeń delegacji służbowych w kraju i zagranicą: DELEGACJE 2019
  • Program do rozliczeń OBOWIĄZKOWYCH opłat środowiskowych: EKOFIRMA 2019
  • Pakiet biurowy Open Office (programy tj. edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, prezentacje)
  • Niezbędnik Szefa – moduł przeznaczony do sprawnego zarządzania i ewidencjonowania pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwie. Informacje zawarte w module to m.in.: okres zatrudnia danego pracownika, ilość należnego i wybranego urlopu wypoczynkowego, pełna ewidencja spóźnień i zwolnień, ewidencja wykorzystanych zwolnień L4, upomnienia i naganny.
  • Akta Osobowe – pełne akta osobowe zatrudnionych oraz zwolnionych pracowników w formie elektronicznej. Zapewnia w 100% bezpieczeństwo przechowywanych danych oraz oszczędza ogrom miejsca w biurze.
  • Sekretariat – moduł przeznaczonych dla osób zarządzających bezpośrednio sekretariatem lub pierwszym kontaktem z klientem.
  • Dostęp do Sejmowej Bazy Ustaw i Rozporządzeń – wszystkie uchwalone ustawy oraz rozporządzenia.
  • API z modułami tłumacza językowego (wszystkie języki świata) oraz map świata
  • Na osobnej płycie z licencją komercyjną program antywirusowy (nie limitowana ilość stanowisk komputerowych w danym przedsiębiorstwie)

 

Wymagania: Windows 10/8/7/XP

Koszt pakietu wynosi 999,00 zł brutto z licencją na 4 stanowiska komputerowe