NIEZBĘDNIK CARPLUS

Oprogramowanie NIEZBĘDNIK CARPLUS  powstał na zlecenie oraz zapotrzebowanie branży zajmującej się serwisem pojazdów tj. ASO, warsztaty mechaniki pojazdowej, blacharstwo i lakiernictwo.

Oprogramowanie NIEZBĘDNIK CARPLUS  powstał na zlecenie oraz zapotrzebowanie branży zajmującej się serwisem pojazdów tj. ASO, warsztaty mechaniki pojazdowej, blacharstwo i lakiernictwo. NIEZBĘDNIK CARPLUS posiada w swojej bazie skondensowane oraz niezbędne informacje dla prawidłowej oraz profesjonalnej pracy Państwa przedsiębiorstwa. Program powstał przy współpracy z naszymi klientami z branży serwisowej, dzięki czemu zawartość jest zweryfikowana pod kątem przygotowania, przejrzystości oraz wiedzy merytorycznej niezbędnej profesjonalnej firmie i jej pracownikom w codziennej pracy.

               NIEZBĘDNIK CARPLUS został wyposażony w bardzo intuicyjny oraz przejrzysty  interfejs , dzięki czemu praca z programem nie stanowi żadnego problemu, a wyszukanie odpowiednich informacji został skrócony do minimum.

 

Co znajdziemy na w pakiecie:

 

  • NIEZBĘDNIK CARPLUS - znajdziemy tutaj dokumentację ze wzorami m.in.

- karty przyjęć pojazdów zgodnie z RODO

- zlecenie naprawy zgodnie z RODO (ochrona danych klienta, numeru rejestracyjnego pojazdu, numeru telefonu itp.)

- protokoły odbioru pojazdu zgodnie z RODO

- oświadczenia VAT

- wniosek o przeprowadzenie badania zgodności pojazdu zabytkowego z warunkami technicznymi

oraz bazę ponad 6000 aktywnych dokumentów z zakresu m.in. . kontaktów z urzędami (PIT,NIP,VAT,CIT, PCC, urząd miasta, ZUS, PIP, GUS, GIIF) pełen zakres dokumentacji niezbędnej w kadrach i księgowości, dział marketingu, Public Relation i Social Media (poczta, email, sms, fan page Facebook i inne), OPTIMAL 2019 (rozwiązania z zakresu optymalizacji przedsiębiorstw względem opodatkowania dochodowego, VAT-u, zatrudniania, rejestracji i połączeń spółek, ZUS i inne), Przedsiębiorca 2019 ( szkolenia BHP, instrukcje PPOŻ,  sprawozdawczość finansowa, metody rekrutacyjne, kadry i płace, dział handlowy, sekretariat, finanse firmowe, najem, dzierżawa i wiele innych), działy specjalistyczne dla branż z zakresu transportu, budowlane (dzienniki, informacje, umowy, BHP, wykazy norm…), sądowe, unia europejska, służba zdrowia i wiele więcej.

  • Warsztat JPK - program który realizuje następujące funkcje:

- kontrola wykonywanych usług poprzez prowadzenie dokumentacji w postaci zleceń warsztatowych

- wystawianie faktur sprzedaży usług, części itp. również na podstawie wystawionego zlecenia naprawy lub zamówienia

- planowanie pracy warsztatu: data, godz., czas realizacji, punkt obsługi, mechanik…

- historia auta na podstawie wystawionych zleceń

- prowadzenie napraw gwarancyjnych, przeglądów…

Prowadzenie kartotek takich jak:

- kartoteki serwisowanych pojazdów oraz ich historie

- kartoteki kontrahentów

- kartoteki czynności obsługowych

- kartoteki części i materiałów

- kartoteki mechaników

  • Polityka bezpieczeństwa RODO 2019 – pełny pakiet wdrożeniowy polityki

bezpieczeństwa i obiegu dokumentów zgodnie z unijnymi wymaganiami. Dodatkowo multimedialne szkolenie o wartości 600 zł.

  • Pełny program finansowo-księgowy  (wszystkie warianty: mały podatnik, KPiR, ryczałt, pełna księgowość) z modułem kadrowo-płacowym, modułem do obsługi spedycji i logistyki, moduł ewidencji floty. Program posiada dostosowane wszystkie wymagane definicje JPK Jednolity Plik Kontrolny, również wymagany od 1 lipca JPK_FA – rejestr wystawionych faktur
  • Program do faktur: FAKTURY JPK 2019
  • Program do rozliczeń delegacji służbowych w kraju i zagranicą: DELEGACJE 2019
  • Program do rozliczeń OBOWIĄZKOWYCH opłat środowiskowych: EKOFIRMA 2019
  • Niezbędnik Szefa – moduł przeznaczony do sprawnego zarządzania i ewidencjonowania pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwie. Informacje zawarte w module to m.in.: okres zatrudnia danego pracownika, ilość należnego i wybranego urlopu wypoczynkowego, pełna ewidencja spóźnień i zwolnień, ewidencja wykorzystanych zwolnień L4, upomnienia i naganny.
  • Akta Osobowe – pełne akta osobowe zatrudnionych oraz zwolnionych pracowników w formie elektronicznej. Zapewnia w 100% bezpieczeństwo przechowywanych danych oraz oszczędza ogrom miejsca w biurze.
  • Sekretariat – moduł przeznaczonych dla osób zarządzających bezpośrednio sekretariatem lub pierwszym kontaktem z klientem.
  • Dostęp do Sejmowej Bazy Ustaw i Rozporządzeń – wszystkie uchwalone ustawy oraz rozporządzenia.
  • API z modułami tłumacza językowego (wszystkie języki świata) oraz map świata

 

 

 

Wymagania: Windows 10/8/7/XP

Koszt pakietu wynosi 999,00 zł brutto z licencją na 4 stanowiska komputerowe